PAREMPI KÄSITELTÄVYYS
Toisistaan erillään olevat kumipäällysteiset teräslangat vähentävät renkaan räjähtämisriskiä hyvän lämmönjohtavuutensa ansiosta. Nämä ominaisuudet parantavat renkaan vakautta korkeilla nopeuksilla, pitoa, vaimennusta ja renkaan kestävyyttä.
VIILEÄMPI JA VAKAAMPI RENGAS
Kevyt, kestävä kudoslanka kiertyy renkaan kehän ympäri ja antaa hyvän pitotuntuman. Tuloksena on suorituskykyinen rengas, jonka etuja ovat keveys, parempi pito, ajovakaus, paremmat ajo-ominaisuudet suurilla nopeuksilla ja erinomainen iskunvaimennus.
KOLMEKERROKSINEN KUMISEOS
Bridgestonen eturenkaassa on edistyksellinen 3-kerroksinen kumiseostekniikka. Kulutuspinnan keskiosan kaksiosainen kumiseos on kovaa, joten se takaa vakauden voimakkaissa jarrutuksissa ja käsiteltävyyden suoraan ajettaessa sekä pitkän käyttöiän. Olka-alueella kumiseos on pehmeää ja tarttuvaa parhaan kaarrepidon saavuttamiseksi... jyrkimpiä kallistuskulmia myöten.
Bridgestonen MotoGP-kehitystyön tuloksena syntynyt pehmeä ulompi kumiseos (Cap) tarjoaa korkeatasoisen pidon. Sisempi kumiseos (Base) puolestaan on kovempaa, mikä takaa renkaan optimaalisen jäykkyyden. Mutta vaikka kulutuspinta vähitellen kuluu, kovempi Base-seos ei joudu kosketuksiin tienpinnan kanssa – pito ei siis katoa!
VAHVEMPI PITO MÄRÄLLÄ JA KYLMÄSSÄ SÄÄSSÄ
Silica Rich -kumiseos takaa vahvan pidon matalissa lämpötiloissa ja tarjoaa erinomaisen suorituskyvyn märällä.
VARMEMPI ETURENKAAN PITO
Märän kelin ajo-ominaisuuksia on parannettu lisäämällä silican määrää tuntuvasti verrattuna tavanomaiseen SILICA RICH ‑kumiseokseen.
VARMA TIEKOSKETUS
Polymeeri parantaa kulumiskestävyyttä ja silica tarjoaa hyvät ominaisuudet märällä ajoalustalla. Bridgestonen NanoPro-Tech®*-teknologian avulla kehitetty RC-polymeeriteknologia parantaa märkäominaisuuksia ja pidentää renkaan käyttöikää.
VAHVEMPI PITO, PIDEMPI KÄYTTÖIKÄ
Bridgestonen NanoPro-Tech™ teknologia parantaa suorituskykyä molekyylitasolla. Se vähentää kitkaa, lämmönmuodostusta ja kulutuspinnan muodon muutosta. Tuloksena on parempi pito ja pidempi käyttöikä.