1 Bridgestonen omien testien perusteella, kun vertailukohtana olivat edeltäjärenkaat R-STEER 001, R-DRIVE 001 ja R168. Koot: 315/80R22.5 ohjaavan ja vetävän akselin renkaassa, 385/65R22.5 perävaunun renkaassa.
2 Testit suoritti TÜV SÜD marraskuussa 2019 Bridgestonen märkätesteihin suunnitellulla testiradalla Apriliassa Italiassa Bridgestonen toimeksiannosta. Testiautona oli MAN TGX 26.500, ja testattu rengaskoko oli 315/80 R22.5. Bridgestone DURAVIS R-STEER 002 / R-DRIVE 002 verrattuna saman segmentin tärkeimpiin kilpailijarenkaisiin: Michelin X Multiway 3D XZE / X Multiway 3D XDE, Continental Hybrid HS3 / Hybrid HD3, Goodyear Kmax S Gen.2 / Kmax D Gen.2. Liite: Raportti nro [713168488] Jarrutusmatka märällä (60 km/h – 0 km/h), metriä: Bridgestone DURAVIS R002 (24,9), Continental Hybrid (25,3), Goodyear K-max Gen-2 (25,5), Michelin X Multiway 3D (26,1) Sivuttaispito märällä (kaarteessa), metriä/sekunnissa 2: Bridgestone DURAVIS R002 (3,18), Continental Hybrid (3,14), Goodyear K-max Gen-2 (3,14), Michelin X Multiway 3D (3,15).
3 EU-merkintä ohjaavan ja vetävän akselin renkaissa (koko 315/80R22.5) perävaunun renkaissa (koko 385/65R22.5).
4 Sisäisten kenttäarviointien perusteella. Tilanne toukokuussa 2019.