Oikeudellinen huomautus
1 Lyhin pysähtymismatka jarrutettaessa jäällä ja paras pito jäällä verrattuna premium-nastarenkaisiin. Testit suoritti Bridgestonen pyynnöstä TÜV SÜD vuoden 2022 maaliskuussa, lumi- ja jäätestit tehtiin Bridgestone SPG:n (Ruotsi) ja ARCTIC FALLSin (Ruotsi) alueella VW Golf VII -autolla rengaskoolla 205/55 R16. Blizzak Spike 3 verrattuna saman segmentin pääkilpailijoiden suorituskykyyn: CONTINENTAL IceContact 3, MICHELIN X-Ice North 4, NOKIAN Hakkapeliitta 10, GOODYEAR UltraGrip Arctic 2. Raportti nro [713252341]. JARRUTUS JÄÄLLÄ, luokitus: BRIDGESTONE Blizzak Spike 3 (100 %), NOKIAN Hakkapeliitta 10 (89,7 %), MICHELIN X-Ice North 4 (89,1 %), GOODYEAR UltraGrip Arctic 2 (78,4 %), CONTINENTAL IceContact 3 (71,7 %). KIIHDYTYS JÄÄLLÄ, luokitus: BRIDGESTONE Blizzak Spike 3 (100 %), MICHELIN X-Ice North 4 (100 %), NOKIAN Hakkapeliitta 10 (76,7 %), GOODYEAR UltraGrip Arctic 2 (71,6 %), CONTINENTAL IceContact 3 (67,9 %).
2 +4 % parempi käsiteltävyys lumella kuin edeltäjällä. Bridgestonen Noranza 001 -renkaalle suorittamien sisäisten testien perusteella. Rengaskoko 205/55 R16.
3 +16 %:n parannus edeltäjään verrattuna.
4 Bridgestonen Noranza 001 -renkaalle suoritettujen sisäisten testien perusteella. Rengaskoko 205/55 R16.