Maailman suurin rengas- ja kumiyhtiö Bridgestone tekee paluun kansainväliseen EIMA-maatalousnäyttelyyn vuonna 2018. Italian Bolognassa 7.–11.
marraskuuta järjestettävä EIMA on ihanteellinen tilaisuus esitellä Bridgestonen ja Firestonen maatalousrenkaita yleisesti sekä paljastaa uusin rengas, Bridgestone VX-TRACTOR. Bridgestone-brändin alla vuonna 2014 markkinoille tuodut maataloussegmentin premiumrenkaat tunnetaan tuottavuudestaan ja tehokkuudestaan sekä vähäisestä maaperän tiivistymisestä. Erinomainen pito, innovatiivinen ripamalli, hyvä kulumiskestävyys ja öljyn korvaaminen vastuullisilla kasviöljyillä renkaan kumiseoksessa ovat nostaneet rimaa maatalousrenkaisiin kohdistuvissa vaatimuksissa. Bridgestonen valikoiman uusin tulokas ja messuosaston (halli 36, osasto C9) vetonaula Bridgestone VX-TRACTOR ei tee tähän poikkeusta. ”Bridgestonen VX-TRACTOR-renkaat tarjoavat parasta suorituskykyä niin pelloilla kuin maanteillä. Renkaassa yhdistyvät suuri kantavuus sekä loistava pito ja kestävyys”, sanoo Bridgestone EMEAn maatalousrenkaiden myyntijohtaja Mark Sanders. Suorituskykyinen VX-TRACTOR on suunniteltu Bridgestonen Euroopan T&K-keskuksessa Roomassa, ja renkaat valmistetaan Bridgestonen Espanjan tehtaalla. Luja runko ja pitkät, syvät rivat takaavat poikkeuksellisen hyvän pidon ja erittäin pitkän käyttöiän. Renkaat tulivat myyntiin lokakuussa 2018. VX-TRACTOR on vain yksi Bridgestonen osastolla esiteltävistä renkaista. Esillä ovat myös:
Myös Firestone on näkyvästi esillä Bridgestonen osastolla. Brändi on yhdistetty maatalousrenkaiden markkinoilla lujuuteen ja luotettavuuteen jo yli sadan vuoden ajan. Firestone kehittää ratkaisuja, jotka parantavat maanviljelijöiden työskentelyn tehokkuutta ja vastuullisuutta. Firestonen erittäin laadukkaat ja luotettavat maatalousrenkaat vastaavat lähes kaikkiin Euroopan traktorimarkkinoiden tarpeisiin. Näytteillä ovat seuraavat lippulaivatuotteet:
Tule tutustumaan kaikkiin uutuuksiin Bridgestonen messuosastolle (halli 36, osasto C9)! ¹ Maaliskuussa 2014 suoritettujen sisäisten testien perusteella. Testit suoritettiin Bernburgissa Saksassa renkailla IF 600/70 R30 ja IF 710/70 R42 (rengaspaineet 1,2 ja 1,0 bar) ja VF 600/70 R30 ja VF 710/70 R42 (rengaspaineet 1,0 ja 0,8 bar) hyödyntäen tilavuuteen perustuvaa mittaustekniikkaa. ² Verrattuna edeltäjään koossa 650/65R38.