DURAVIS R002:n suorituskyky
Katso kuinka Bridgestone DURAVIS R002 selätti kilpailijat märkäpidossa ja jarrutuksessa TÜV SÜDin testissä.

3) Märkäajon testit suoritti TÜV SÜD Bridgestonen pyynnöstä marraskuussa 2019 EUPGn radalla Apriliassa (Italia), ajoneuvona MAN TGX 26.500, rengaskoko 315/80 R 22.5.
Bridgestone DURAVIS R-STEER 002 / R-DRIVE 002 -renkaiden suorituskykyä verrattiin tärkeimpien kilpailijoiden malleihin samassa segmentissä: Michelin X Multiway 3D XZE / X Multiway 3D XDE,
Continental Hybrid HS3 / Hybrid HD3, Goodyear Kmax S Gen.2 / Kmax D Gen.2. Liite raportti nro [713168488] Jarrutusmatka märällä (60 km/h to 0 km/h) metreinä: Bridgestone
DURAVIS R002 (24.9), Continental Hybrid (25.3), Goodyear K-max Gen-2 (25.5), Michelin X Multiway 3D (26.1) Sivuttaispito märällä (kaarreajo) metriä/sekunti 2: Bridgestone
DURAVIS R002 (3.18), Continental Hybrid (3.14), Goodyear K-max Gen-2 (3.14), Michelin X Multiway 3D (3.15).
Testattu ja todistettu
13 kalustossa, 151 ajoneuvossa
Ja yli 12,322,853 kilometrillä*

1) Perustuu sisäisiin testeihin toukokuussa 2019.
2) Polttoaine: VECTO laskentatyökalun arvioihin perustuen / perustuu sisäisiin testeihin ja keskimääräisiin markkinahintoihin. Testit suoritettiin 4x2 kuormaautolla ja perävaunu-yhdistelmällä 315/80 R22.5 etu-ja vetorengaskooissa sekä 385/65 R22.5 perävaunurengaskooissa. Testeissä verrattiin samassa ajoneuvossa ja samanlaisissa olosuhteissa DURAVIS 002 renkaita edeltäjiin R-STEER 001, R-DRIVE 001 sekä R168 renkaisiin. Oletuksena laskentatyökalussa käytettiin keskimääräistä eurooppalaista fl eet-kokoa 150 ajoneuvoa/perävaunua, 130.000 km ajoneuvosuorite per vuosi, dieselin hinta 1,20 €/l. Todelliset säästöt voivat vaihdella suuresti johtuen eri olosuhteista.
3) Verrattuna edeltäjä R-STEER 001 eturenkaaseen koossa 315/80 R22.5.
4) CO2-päästöt ennustettu keskimääräisen eurooppalaisen fl eetin perusteella: Fleetin koko 150 ajoneuvoa ja perävaunua, vuotuinen suorite 130.000 km
per ajoneuvo, dieselin hinta 1,20 €/l.
“Kuljettajamme ovat erittäin tyytyväisiä hyvään märkäpitoon, etenkin kun kiihdytetään risteyksestä. Tällöin aiemmin käyttämämme rengasmerkki ei saanut aikaan riittävää pitoa kuormittamattomana. Pito oli luotettava jopa lumisilla teillä. Lisää turvallisuutta kuljettajille!” August Gschwander, August Gschwander Transport GmbH, Saksa
“Bridgestone-konsulttien tekemän DURAVIS-ehdotuksen ansiosta pystyimme lisäämään kilometrimäärää, ja olimme myös yllättyneitä erinomaisesta suorituskyvystä märällä säällä. Olemme erittäin tyytyväisiä tuloksiin, sillä toimintakustannuksemme ovat alentuneet.” Javier Gandul Sanz, Transportes Candispe, Espanja.
Javier Gandul Sanz, Transportes Candispe, Espanja