Tämä verkkosivusto käyttää evästetiedostoja (cookies), joiden tarkoitus on parantaa sivuston käyttäjäkokemusta.  Evästetiedostot muistavat myös valintojasi ja niiden avulla keräämme tilastoja. Jos hyväksyt tämän muuttamatta asetuksiasi, oletamme että sallit evästetiedostojen vastaanottamisen. Voit kuitenkin muuttaa evästetiedostoja koskevia asetuksiasi koska tahansa.

Uutiset


Bridgestonelta uusi touring-rengas Exedra Max matkapyöriin

07 helmikuu 2013

Bridgestone Europe on tuonut markkinoille Exedra Max -touring-renkaan raskaisiin moottoripyöriin, joilla ajetaan pitkiä matkoja.

Mallistossa on sekä vyö- että ristikudosrakenteiset renkaat, ja eturenkaista on saatavilla 21 eri kokoa ja takarenkaista 20 kokoa. Exedra Max korvaa vähitellen nykyisen Exedra touring -malliston Euroopassa.

Bridgestone on hyödyntänyt Exedra Max -renkaan kehitystyössä nykyisen Exedra-renkaan parhaat tekijät ja yhdistänyt seuraavat neljä keskeistä suorituskyvyn osa-aluetta optimaalisesti: käyttöikä, pyörän ajovakaus, hallinta ja pito märällä ja kuivalla alustalla. Tuloksena on saatu rengas, joka kutsuu kuljettajat ”nauttimaan maksimaalisesti maantieajosta” raskailla matkapyörillä.

”Bridgestonella on monien vuosien kokemus touring-renkaissa käytetyistä tekniikoista eri puolilla maailmaa. Exedra Max -mallistossa on käytössä meille kertyneen tietotaidon pohjalta kehitetty perusrakenne, joka tuottaa erinomaisen ajomukavuuden kaikentyyppisissä raskaissa matkapyörissä”, sanoo Vincent Van Houtte, Senior Manager Motorcycle Tyre Products, Bridgestone Europe.

Optimaalinen rakenne ja seos kaikissa kokoluokissa

Exedra Max -renkaita on saatavilla monissa eri kokoluokissa. Mallistosta löytyy siten sopivat renkaat useimpiin Euroopassa myytäviin raskaisiin matkapyöriin. Kaikissa kokoluokissa on käytössä kehittyneet polymeeriseokset, jotka optimoivat suorituskyvyn ja käyttöiän.

Vaihtelevissa olosuhteissa eri puolilla maailmaa testatun uuden Exedra Max -renkaan pintakuvio varmistaa erinomaisen ajovakauden ja luotettavuuden. Kuvio on optimoitu ohiajomelun vähentämiseksi ja tehokkuuden parantamiseksi. Lopputuloksena ajo on pehmeää, mukavaa ja taloudellista.

Ylösalaisen V:n muotoinen urakuvio auttaa vähentämään kulumista ja maksimoi samalla pidon kaikissa olosuhteissa. Molempien pintakuvioiden urat on sijoitettu tukemaan renkaan hallintaa suorilla tieosuuksilla ja lisäämään vakautta, olipa matkapyörä kuinka raskas tahansa tai olipa pyörän selässä kuljettajan lisäksi matkustaja. Eturenkaan kuviossa keskiura parantaa pitoa märällä alustalla ja tehostaa tuntumaa tiehen. Takarenkaissa keskirivan pienet urat ja laaja kosketusalue parantavat pitoa ja kulumiskestävyyttä.

Laaja kosketuspinta mukavaan matkantekoon

Ajovakaus suorilla tieosuuksilla on erityisen tärkeää pitkillä ajomatkoilla. Exedra Max –takarengas suunniteltiin laajan kaaren muotoon tarvittavan vakauden ja ajomukavuuden varmistamiseksi suorilla tieosuuksilla. Exedra Max tuottaa ihanteellisen pidon, vakauden ja turvallisuuden myös kaarteissa, sillä viisikerroksinen kumiseos varmistaa maksimaalisen pidon kaikissa kulmissa.

Bridgestonella on monien vuosien kokemus touring-renkaissa käytetyistä tekniikoista eri puolilla maailmaa. Exedra Max -mallistossa on käytössä meille kertyneen tietotaidon pohjalta kehitetty perusrakenne, joka tuottaa erinomaisen ajomukavuuden kaikentyyppisissä raskaissa matkapyörissä.